CINTA YANG DI CARI PASTI AKAN PERGI...KEH..KEH...KEH...


Wednesday, February 9, 2011

Cerita Dari Kampung...,..

1-Sekarang jam kat dinding bilik gua tepat pukul 4.00 pagi...
2-Aku xtau kenapa mata xboleh nk pejam n tido...
3-Alang2 xley tido,gua nk cerita pengalaman gua time balik kg aritu...
4-Benda 1st gua buat blk kg aritu bina sarang burung untuk mak gua...
5-Tiba2 mak gua berminat nk bela burung plak,gua pun xtau kenapa...hahhhahha
6-Benda ke-2 gua buat,gua pegi kedai(sebenarnya Restoran) bakal mak mentua gua...
7-Benda paling manis bg gua ialah dapat kenal ngan mok...
8-Mok ialah nenek bakal bini gua...
9-Mok mmg rock...Lawak habis...Seronok layan mok ni...Moga2 dapat bertemu lg...
10-Pastu de la gua lepak2 ngan member2 lama gua...Sronok dapat jumpa member2 lama ni...
11-Yg xseronoknya bile diorang dh start citer pasal isteri,anak2....pastu jeling2 gua dengan jelingan menanya...Lu bile lg?
12-Sabarla oi...nanti gua dh kawen...ari2 gua citer pasal bini gua je...kahkahkah...
13-sbenarnya tu je yg gua nk citer....kehkehkeh....
14-Daus lu jgn nk terasa plak....hahahahhahaha

No comments:

Post a Comment