CINTA YANG DI CARI PASTI AKAN PERGI...KEH..KEH...KEH...


Friday, September 24, 2010

Dedikasi Buat Mu


Terima kasih kerna hadir dalam hidup ku.....
Di saat Aku terhiris luka,KAMU hadir mengubat luka Ku....
Di saat Aku hampir tertewas dgn lakonan itu...KAMU menyedarkan Aku....
Di saat Aku memberontak marah, KAMU redakan Aku.....
Di saat tiada sesiapa di hati Ku, KAMU SETIA menemani Ku.....
Di saat Aku ingin menyendiri, KAMU memahami kehendak Ku....
Di saat Aku bercelaru, KAMU menjadi ubat penenang KU.....
.
.
.
Kini luka Ku tiada lagi, kerna telah sembuh dengan indah senyum MU....
Kini luka Ku tiada lagi, kerna telah sembuh dengan mancung hidung MU....
Kini luka Ku tiada lagi, kerna telah sembuh dengan indah tudung MU....
Kini luka Ku tiada lagi, kerna telah sembuh dengan indah budi MU....
.
.
.
Dan Terima Kasih untuk itu.....
.
.
.
Teruslah menjadi matahari dan bulan Ku,
Teruslah menjadi Sang Puteri Ku,
Teruslah menjadi Sang Bidadari Ku,
Teruslah menjadi Suri Ku,
Teruslah menjadi SELIMUT HATI KU
Kerna,Aku memerlukan mu.....
.
.
.
.
KAMU tahu siapa KAMU...

No comments:

Post a Comment