CINTA YANG DI CARI PASTI AKAN PERGI...KEH..KEH...KEH...


Wednesday, October 27, 2010

Masuk Neraka La Ko...

Pagi itu begitu indah bagi gua...
Bagai sang rama2 mendapat madu bunganya...
Bagai sang mentari mendapat sinarnya...
Bagai sang puteri mendapat make-up nya...
Begitulah gambaran indahnya kehidupan gua pagi itu...
.
.
.
Menilik2 cermin sambil mengusap2 manja misai yang hampir sekata potongannya...
Gua mencapai berus gigi dan pencuci muka lantas menuju ke bilik air...
Gua mencuci2 muka dengan urutan eksotik yang tidak pernah dirasai sebelum ini...
Selesai mencuci muka,Gua lantas mencapai berus gigi dan mulai mengosok gigi..
Tahap berusan dipastikan mencapai tahap kebersiham MSO 9001...
Ini bagi menjamin ketahanan gigi sampai ke kemuncaknya...
Tiba2...
.
.
.
Nantilah gua sambung...
Sbb tiba2 plak gua ade keje...
Keh...Keh...Keh...
.
.
.
Tiga Titik Hitam...

No comments:

Post a Comment